Umiejętność która daje możliwość korzystania z pajęczych zdolności takich jak tworzenie sieci, które służą do krępowania przeciwnika. Przez pajęcze sieci przepływa czakra, która wzmacnia ich konstrukcję. Ciało członka tego klanu wytwarza specjalną wydzielinę, która okrywa jego ciało "złotym pancerzem" chroniącym go przed większością ataków.
Kluczowe Atrybuty:
-Zdolność wytwarzania pajęczyny
-Kontrola nad pająkami
-6 rąk
Poziom I:
Kumo Issodu
http://img37.imageshack.us/img37/5200/kumoissodu.jpg
Ranga: C
Wypluwamy z ust sieć,przypomina ona siatkę.
Ch 500
Kumo Kousatsu
http://img820.imageshack.us/img820/2777 … usatsu.jpg
Ranga: C
Dzięki sześciu niciom przyczepionym do palców dłoni, ninja może dokładniej odkrywać teren i unikać ataków. Ninja najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Ch 500 /100 za utrzymanie
Kumosu Roken no Kansei
http://img543.imageshack.us/img543/5783 … kansei.jpg
Ranga: C
Za pomoca pajęczych sieci, mozemy sie bronic wszelaki sposób. Kidoumaru wytwarza cieniutkie nici, które są niezauważalne. Przeznaczone są najczęściej do zastawiania pułapek na przeciwnika jak i jego uruchomieniu.
Ch 1.000
Kumoshibari
http://img18.imageshack.us/img18/1160/kumoshibari.jpg
Ranga: B
Technika polega na zatrzymaniu przeciwnika bardzo mocną siecią.
Ch 1.000
Poziom II:
Kumonendo
http://img253.imageshack.us/img253/8962/kumonendo.jpg
Ranga: B
Tworzy sieć którą wypluwa z ust i łapię nią przeciwnika by go obezwładnić, lub przyciągnąć do siebie.
Ch 1.500
Amimono Fukuzei no Jutsu
http://img13.imageshack.us/img13/681/am … jutsuv.jpg
Ranga: B
Postać zastawia sprytną pułapkę. Robi to w określonym miejscu przyczepia kunaie ze złotej sieci. Gdy już cel namierzy, zrywa on nitkę z palców uwalniając tym kunaie. W każdej pułapce znajduje się po 6 kunaiów - każdy palec odpowiada za jeden kunai. Na raz maksymalnie możemy zaatakować 12 kunaiami. Po wystrzeleniu Kidoumaru musi nawinąć sobie na palce następne nitki, jeśli zrobił wcześniej więcej pułapek. Trwa to 2 tury.
Ch 5.000
Kumokakuhan
http://img694.imageshack.us/img694/348/kumokakuhan.jpg
Ranga: B
Pajęcza technika. Ninja wysyła serię mniejszych pajęczyn, które jak trafiając w przeciwnika, obezwładniają go.
Ch 5.000 za 10 pajęczyn
Kumomayu
http://img20.imageshack.us/img20/5406/kumomayu.jpg
Ranga: B
Za pomocą sieci owijamy wroga tworząc kokon. Bardzo Trudno z niego wyjść, bo nasze ruchy są bardzo ograniczone, a co gorsza tracimy powietrze. Wymagane wcześniej złapanie przeciwnika w Kumoshibari.
Ch 7.500
Poziom III:
Kumosoukai
http://img265.imageshack.us/img265/4256/kumosoukai.jpg
Ranga: B
Z pomocą sieci Shinobi obezwładnia wroga, unieruchamiając go. Wystarczy już tylko zadać cios wrogowi. Nitka wykonana jest z Chakry.
Ch 5.000
Kumonenkin
http://img819.imageshack.us/img819/1553/kumonenkin.jpg
Ranga: A
Technika polegająca na zrobieniu broni wykonanej ze złotej substancji. Ninja może wytwarzać broń ile chce, jedynym limitem jest Chakra. Potrafi się przebić przez prawie wszystko.
Ch 10.000 za 6 broni
Kumo Nenkin no Yoroi
http://img576.imageshack.us/img576/2103 … oyoroi.jpg
Ranga: A
Technika, która jest dość podobna do Jutsu Gaary, z tym że, nie jest wykonana jest z piasku ale z złotej substancji, która jest wytrzymała i twarda. Ninja może kontrolować robienie zbroi, używa do tego Chakry. Jutsu defensywne.
Ch 8.000
Kuchiyose: Kyodaigumo
http://img220.imageshack.us/img220/8648 … aigumo.jpg
Ranga: S
Kidoumaru przyzywa pająka, który pozostaje nieruchomo, a z jego tylnej cześci wydostają się dużo mniejsze pająki.
Ch 20.000
Kumo Senshu
http://img109.imageshack.us/img109/1668/kumosenshu.jpg
Ranga: S
Użytkownik musi poświęcić jedną turę na stworzenie złotego i wytrzymałego łuku. Strzały są stworzone z tej samej substancji, wystrzelone mogą spokojnie przebić kamień czy nawet skałę. Ilość strzałów na turę jest ograniczona do jednego strzału jako Jounin, a dwóch jako Sanin/Kage.
Ch 15.000 /1.000 za strzałę
Offline