http://i.imgur.com/xsj2F.png
http://3.bp.blogspot.com/_ouC92wvILSw/S … ctures.jpg
Specjalnością tej zdolności jest atak bronią rzucaną. Użytkownik potrafi trafić z bardzo dużej odległości w cel, z chirurgiczną precyzją. Używa kunaiów, shurikenów, senbonów, a także wszystkiego innego, czym da się rzucić i co zadaje obrażenia. Używa zwojów do przyzywania oręża w trakcie walki. Jej specjalną techniką jest użycie aż dwóch takich zwojów przywołujących naraz, co zapewnia olbrzymią szybkość ataku.
http://img294.imageshack.us/img294/2635/opisg.png
Wymagania:
- Nie posiadanie paktu, gdyż ta zdolność wykorzystuje techniki przywołania, co stanowi coś w stylu paktu, dlatego nie można mieć innego paktu!
Kluczowe atrybuty:
- Znakomita celność
- Możliwość przyzywania broni ze zwojów jak i pieczętowania broni w zwoje
http://img132.imageshack.us/img132/3262/pozn.png
Poziom 1 - Do zręczności dodajemy 5 pkt, nasze rzuty są średnie (4/10 trafień), a nasza charka zwiększa się o 3.000
Poziom 2 - Do zręczności dodajemy 10 pkt, nasze rzuty są prawie idealne (6/10 trafień), a nasza chakra zwiększa się o 5.000
Poziom 3 - Do zręczności dodajemy 15 pkt, nasze rzuty są perfekcyjne (10/10 trafień), a nasza chakra zwiększa się o 10.000
http://img215.imageshack.us/img215/2190/techj.png
Uwaga! Osoba, która dostanie tą zdolność otrzymuje 15 kunai, 15 shurikenów, 5 m stalowej linki oraz 2 małe zwoje (1 zwój pomieścić może 20 pieczęci Raikou Kenkai lub 20 pieczęci Setsubi lub 10 pieczęci Tobidougu)!
http://i.imgur.com/SLxV2.png
Bakuryugeki
Ranga: B
Poprzez jeden ze zwojów, przyzywamy dużego smoka z ognia, który eksploduje przy uderzeniu.
Chakra: 7.000
Kuchiyose no Jutsu - Raikou Kenka
Ranga: C
Dzięki tej technice można zapieczętować maksymalnie 1 kunai lub 2 shurikeny w jednej pieczęci! Tworzymy pieczęć na swojej ręce, do której pieczętujemy najpierw bronie, przez co pojawiają się na niej dodatkowe znaki. Po przywołaniu broni pieczęć natychmiastowo znika, uwalniając broń zapieczętowaną przez nas.
Chakra: 1.500 za przywołanie | 500 za 1 broń, która jest przywoływana/pieczętowana
Kuchiyose no Jutsu - Setsubi
Ranga: C
Opis: Dzięki tej technice można zapieczętować maksymalnie 2 kunai lub 4 shurikeny w jednej pieczęci! Dzięki tej technice możemy pieczętować bronie w naszych zwojach, a potem je przyzywać w czasie walki. Bardzo przydatna technika, kiedy akurat skończy nam się broń.
Chakra: 1.500 za przywołanie | 500 za 1 broń, która jest przywoływana/pieczętowana
Soushouryuu
Ranga: B
Do wykonania tej techniki wymagane są dwa małe zwoje, w których są minimum 3 pieczęci! Jest to technika wprowadzająca do powstania sekretnej techniki przyzwania "dwóch bliźniaczych smoków". Zawiązujemy początkowe znaki, po czym bierzemy zwoje i zaczynamy szybko biec w okół przeciwnika. Ostatecznie wyskakujemy w powietrze nad przeciwnika, uwalniając w powietrzu oba zwoje. Przeciwnik widzi nas unoszących się w powietrzu pomiędzy dwoma kręcącymi się, zapełnionymi pieczęciami, zwojami.
Chakra: 5.000
Soushuuha
Ranga: A
Jest to prosta technika, polegająca na połączeniu kilku broni widzialnymi nićmi chakry. Pozwala nam to na dowolne kierowanie broniami złączonymi z nićmi chakry. Jeżeli broń wbije się w cokolwiek, to automatycznie tracimy nad nią kontrolę i nić chakry odłącza się od niej.
Chakra: 200 za 1 broń | 200 co post za utrzymanie broni w ruchu
http://i.imgur.com/3ejWr.png
Kuchiyose no Jutsu - Soushouryuu
Ranga: A
Do wykonania tej techniki wymagane jest wcześniejsze użycie techniki Soushouryuu! Kiedy już zawiśliśmy w powietrzu między dwoma rozwiniętymi zwojami, zaczynamy się obracać i uderzać w pieczęcie dłonią nasycaną chakrą, przywołując naszą broń. Następnie z szybkim tempem zaczynamy wyrzucać broń w stronę przeciwnika, zasypując go gradem broni.
Chakra: 1.500 za każdą uwolnioną pieczęć
Kuchiyose no Jutsu - Tobidougu
Ranga: A
Owa technika przyzwania pozwala nam przyzwać kolczastą kulę na długim łańcuchu, która dla nas jest poręczna, ale dla przeciwnika może być wielkim utrapieniem. Jakby tego było mało, do kuli przypięta jest notka wybuchowa, więc jeżeli nie zostanie dobrze wykorzystana, to kula wybuchnie i zabije albo właściciela albo przeciwnika.
Chakra: 1.500 za przyzwanie | 2.500 za każdą przyzwaną/zapieczętowaną kulę
Soushouryuu - Kansei Soushuuha
Ranga: A
Po wyrzuceniu wszystkich broni ze zwojów możemy użyć tej techniki jako pułapki na przeciwnika. Dalej wisząc w powietrzu możemy użyć nici chakry, aby zaciągnąć broń w powietrze, a następnie raz jeszcze i ostatni zrzucić je na przeciwnika. Może to też być zastosowane jako dobicie przeciwnika, aby mieć stu procentową pewność, że nam się powiodło.
Chakra: 200 za 1 broń
Soushuriken no Jutsu
Ranga: B
Dzięki tej technice jesteśmy w stanie powiększyć maksymalnie do dwóch shurikenów do ogromnych rozmiarów. Kiedy tak się stanie, mamy możliwość sterowania nimi za pomocą nici chakry. Shurikeny nie wracają do pierwotnej formy do puki użytkownik nie zginie.
Chakra: 5.000 za shuriken | 500 co kolejkę za utrzymanie powiększenia shurikenów
http://i.imgur.com/p42EV.png
Summoning: Iron Protection Wall
Ranga: A
Jest to technika za pomocą której przywołujemy z jednego ze swoich zwojów wielką żelażną ściane , która chroni nas i członków drużyny przed atakami wroga.
Chakra: 15.000
Sougu Tensasai
Ranga: S
Do wykonania tej techniki wymagany jest zwój Tenten! Jest to najpotężniejsza technika, która pozwala nam na otwarcie zwoju Tenten i przyzwanie całego jej arsenału, który był zapieczętowany w jej ogromnym zwoju. Mieści się tam 50 pieczęci Raikou Kenkai oraz 50 pieczęci Setsubi, a do tego 10 pieczęci Tobidougu. Po zasypaniu tym pola walki, wygląda ono jak gruzy, a jakby tego było mało to możemy użyć na tych broniach, które pozostały całe techniki Soushouryuu - Kansei Soushuuha. Przeciwnik ma nikłe szanse na wyjście cało z podwójnego użycia tej techniki.
Chakra: 15.000
Offline