Zdolności nie da się dostać bezpośrednio, bowiem w obliczu zagrożenia dla świata shinobi jeden zasłużony wojownik posiądzie moc i obejmie władzę nad Rinneganem - to jak go wykorzysta już jego sprawa...
Typ Klanu:
-Ninjutsu
Kluczowe Atrybuty:
-6 ciał
-Brak bezpośredniego udziału w walce ( nie trzeba siedzieć jak Nagato w maszynie )
-Widzimy wszystko to, co nasze pozostałe 6 ciał
Natura Chakry:
-brak
Kekkei Genkai Rinnegan
Rinnegan: w dosłownym tłumaczeniu „Oko Samsary” – najpotężniejsza z
technik wzrokowych ( z jap. DouJutsu ). Cechy charakterystyczne:
jaśniejące, szare obwódki wokół średnicy użytkownika. Oczy te
umożliwiają wędrówkę duszy między innymi ciałami, jako niekończący się
cykl narodzin, śmierci czy odrodzenia. Powiedziane jest też, że jego moc
jest wystarczalna do uratowania bądź zniszczenia świata, chociaż nie
podano, jakie rodzaje technik pociąga za sobą.
Poziomy:
Poziom I: Dostajemy I i II ciało nasze ciała posiadają po 100.000 chakry + nasze ciało dostaje 50.000 chakry
Poziom II: Dostajemy III i IV ciało nasze ciała posiadają po 200.000 chakry + nasze ciało dostaje 75.000 chakry
Poziom III: Dostajemy V i VI ciało nasze ciała posiadają po 300.000 chakry + nasze ciało dostaje 100.000 chakry
Jutsu ogólne:
Kuchiyose: Gedo Mazo
Ranga: S+
Jedno z potężniejszych przywołań. Członek tego klanu przyzywa posąg, bardzo podobny do tego który służy do wysysania Bijuu, lecz ten służy do walki. Jednak dużą wadą jest to, że praktycznie użytkownik poświęca swoje ciało i jest przymocowany kablami do posągu a to zabiera jego energię życiową. Służy ona do przekierowywania energii na pozostałe ciała.
Chakra 50.000 można użyć raz na życie.
Sześć Ścieżek Mędrca:
Poziom I
Ścieżka pierwsza (Ścieżka Piekła)
umiejętności:
Ścieżka pozwala na wskrzeszaniu zabitych ścieżek (również innych osób), po przez morderstwo innej osoby oraz dzięki bogu Enmie sprawdzaniu umysłów innych.
Techniki:
Gedo Rinne Tensei no Jutsu:
Ranga: S
Technika polegająca na wskrzeszenie zabitych wcześniej osób, po przez przywołanie stwora, który "oddaje" dusze pokonanym wcześniej osobą. Wymaga ona niesłychanych pokładów chakry. Po użyciu tej techniki użytkownik jest całkowicie wykończony.
Chakra 30.000 za ciało.
Enma Rinnegan Rivial no Jutsu:
Ranga: A
Technika polegająca na wskrzeszeniu danej osoby jako jednej z pokonanych ścieżek.
Ckara 15.000 za ciało
Enma Monogokoro no Jutsu
Ranga: A
Za plecami pojawia się bestia taka sama jak przy wcześniejszej technice. Pożera ona dusze przeciwników. Można to nazwać odmianą techniki Shiki Fujin. Tylko, że tutaj nikt nie ginie poza rywalami.
Chakra 10.000 za 1 rękę
Ścieżka druga (Ścieżka zwierząt)
umiejętności:
Ścieżka ta specjalizuje się w przywołaniach ogromnych zwierząt oraz innych ścieżek, bez względu na odległość, która je dzieli
Techniki:
Kuchiyose: Chikao no Jutsu:
Ranga: A
Technika polegająca na przywołaniu ciał Pain. Możemy przywołać pojedyncze ciała, a także wszystkie na raz. Dystans dzielący dane ciała nie ma znaczenia.
Chakra 10.000 za ciało.
Kuchiyose: Koukakurui:
Ranga: B
Olbrzymi homar, który radzi sobie lepiej w wodzie niż na lądzie. Jego żywiołem jest Suiton, potrafi atakować niewyobrażalną falą bąbelków.
Chakra 15.000.
Kuchiyose: Mukade:
Ranga: B
Olbrzymia stonoga, podczas ataku na Konohę – Pain użył jej do niszczenia budynków. Jest szybka i zwinna. Potrafi poruszać się pod ziemią.
Chakra 20.000.
Kuchiyose: Panda:
Ranga: B
Olbrzymia panda, z bardzo twardym ciałem. Pain używał jej jako tarczy.
Chakra 25.000
Kuchiyose: Sai:
Ranga: A
Ogromny, bardzo silny nosorożec. Pain używał go do ataku frontalnego.
Chakra 30.000.
Kuchiyose: Ushi:
Ranga: A
Newyobrażalnie wielki, silny bawół. Taranuje wszystko co spotka na swojej drodze. Jest wyższy od budynków.
Chakra 35.000.
Przywołanie :
Ranga: S
Ogromny, silny, bardzo agresywny pies z kilkoma głowami. Podczas próby uderzenia powiela się.
Chakra 40.000.
Przywołanie Setori:
Ranga: A
Bardzo duży, szybki ptak z ostro zakończonym dziobem, którym atakuje rywali.
Chakra 45.000.
Przywołanie Kamelongi:
Ranga: S
Duży, groźny kameleon. Potrafi stać się niewidzialny.
Chakra 50.000.
Poziom II
Ścieżka trzecia (Ścieżka ludzi)
Umiejętności:
Ścieżka ta umożliwia czytanie w myślach przeciwnika oraz wyrwanie z niego duszy.
Ponadto specjalizuje się w TaiJutsu.
Techniki:
Soryyou Dando:
Ranga: A
Po przyłożeniu ręki to głowy ofiary ta technika pozwala „wyrwać” z niej duszę, co prowadzi do śmierci.
Chakra 17.000
Sorryou Tando:
Ranga: A
Po przyłożeniu ręki do głowy przeciwnika możemy czytać w jego myślach, np. przeglądać wspomnienia, wyszukiwać informację.
Chakra 5.000.
Ścieżka czwarta (Ścieżka Głodnych Duchów)
Umiejętności:
Ścieżka ta specjalizuje się w absorbowaniu chakry oraz ninjutsu rywali
Techniki:
Rikudo Chakra Messu:
Ranga: A
Technika pozwalająca na absorbowanie chakry rywala. Jeśli znajdujemy się w odległości 15m. od wroga zabieramy mu 15000 jego chakry co 2 posty![/b]
Chakra 5000
Fuujutsu Kyuuin:
Ranga: S
Technika pozwalająca na absorbowanie techniki każdej techniki ninjutsu, którą wykonał rywal
Chakra 8.000.
Poziom III
Ścieżka piąta (Ścieżka Demonów)
Umiejętności:
Ścieżkę Demonów charakteryzuje przede wszystkim ogromna siła (bez problemu oderwał Jirayi ramię) – ma 6 rąk, 3 głowy oraz zmodernizowane ciało (ostrza na plecach, rakiety w dłoniach)
Techniki:
Bi-Mu no Jutsu
Ranga: A
Technika polegająca na tym, że Ścieżka Demonów otwiera swoją głowę, a z niej wystrzeliwują lasery, które niszczą okolicę.
Chakra 10.000.
Kaiwan no Hiya:
Ranga: B
Technika polegająca na tym, że ciało Ścieżki Demonów odkręca swój nadgarstek, wystrzeliwując bardzo potężną pięść która po chwili wraca do kończyny. Tor lotu pocisku można kontrolować.
Chakra 20.000.
Chakra Propulsion Boots
Ranga: A
Technika polegająca na wystrzeleniu butów, przez co ciało zwiększa swoją prędkość i potrafi szybko się przemieszczać.
Chakra 8.000.
Flaming Arrow Missiles
Ranga: A
Technika polegająca na wystrzeleniu kilku małych rakiet, które są przyczepiony do nadgarstka. Powodują ogromne eksplozje oraz są bardzo szybkie, dzięki czemu trudno je zauważyć gołym okiem.
Chakra 20.000.
Ścieżka szósta (Ścieżka Boga)
umiejętności:
Dzięki tej ścieżce użytkownik ma kontrolę nad siłami grawitacji oraz mocami magnetycznymi
Techniki:
Rinnegan Seppaku No Jutsu:
Ranga: A
Technika podobna do Seppaku No Jutsu klanu Uchiha, jednak jest silniejsza. Polega na dekoncentracji przeciwnika, po przez wysłanie silnego impulsu po przez Rinnegan.
Uwaga! Wymagany kontakt wzrokowy
Chakra: 7.000
Ukojizai no Jutsu:
Ranga: A
Technika pozwala na wytworzenie deszczu w promieniu 15km.
Wszystko co się dzieje w tym obszarze jest nam wiadome - kontrolujemy wszystko co się dzieje w około poprzez deszcz.
UWAGA! Przy użyciu tej techniki Ścieżka Boga ma zajęte obie ręce!
Chakra: 5.000
Naraku no Jutsu:
Ranga: C
Technika używana przez Paina, polegająca na utworzeniu pręta, którym możemy walczyć. Jest on niesamowicie twardy oraz bardzo ostry.
Chakra: 1.000 za pręt.
Shinra Tensei:
Ranga: A/S
Jedno z najpotężniejszych technik Ścieżki Boga. Jutsu to pozwala odepchnąć różne rzeczy, oraz kontroluje siły grawitacyjne i magnetyczne. W zależności od ilości siły użytkownika może on zniszczyć praktycznie wszystko.
Między użyciem muszą być 3 posty przerwy!
Chakra 10.000(za najsłabszą wersję techniki)
Bansho Ten'in:
Ranga: A
Kolejna technika opierająca się na sile grawitacji. Jutsu jest odwrotnością Shinra Tensei. Polega przyciągnięciu danej osoby, która podczas naszego ataku nic nie może z tym zrobić. Podczas tej techniki przeciwnik jest całkowicie bezbronny, bezwładny.
Między użyciem muszą być 3 posty przerwy!
Chakra 10.000
Chibaku Tensei:
Ranga: S+
Potężne Jutsu tworzące małą czarną kule o olbrzymiej sile grawitacji która przyciąga wszystko w swoim obrębię. Użył jej Mędrzec Sześciu Ścieżek pieczętując ciało Juubiego (tworząc tym samym księżyc), a także Pain próbując unieruchomić Naruto.
Chakra 70.000.
Gofu Kekkai:
Ranga: S
Technika ta polega na umieszczeniu wokół jakiegoś obszaru zapisanych notek. Notki przyczepione są na płaskich powierzchniach i połączone są z czakrą użytkownika. Technika ta zamienia cały obszar w którym się znajduje w barierę i niszczenie czegokolwiek jest głupotą gdyż tylko się zranimy. Jedynym sposobem aby odwołać tą technikę jest zerwanie każdej z notek równocześnie. Więc należy zerwać wszystkie pięć notek naraz. Po zerwaniu notek technika ta tworzy doskonałe kopie zrywającego, nie pozwalając mu od razu wrócić.
Chakra 15.000 za notkę.
Shouten no Jutsu:
Ranga: S
Ścieżka Boga dzięki Rinneganowi potrafi stworzyć idealną kopię czyjejś postaci.
Owa kopia posiada 50% siły oryginału.
Uwaga! Aby stworzyć czyjąś kopię, należy poświęcić życie kogoś innego!
Chakra: 40.000 za kopię
Offline