http://i.imgur.com/u9XVP.png http://media.photobucket.com/image/saso … sasori.png Jest to zdolność, w której dzięki używaniu chakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą. Jest to po prostu technika sterowania marionetek, w której mistrzostswo osiągnął nieżyjący już Sasori. Świetnym lalkarzem była również jego babcia Chiyo, a także dobrze zapowiadający sie Kankuro. Warto również dodać, iż każdy z lalkarzy z wioski piasku nazywa techniki od kolorów czerwonego (Sasori), białego (Chiyo) i czarnego (Kankuro). Słabością lalkarzy jest to, że są słabi w w walce w zwarciu, dlatego też Sasori przebywał w swojej lalce Hiruko aby usunąć choć trochę tą słabośc i poprawić obronę
http://img545.imageshack.us/img545/1462/opisp.png
Kluczowe Atrybuty: - Kontrola Lalek - możliwość zamiany ciała w lalke
Natura Chakry: ---
http://img233.imageshack.us/img233/7919/poziomy.png
Poziom I:Dostajemy Karasu Poziom II: Dostajemy Kuraori
http://img341.imageshack.us/img341/7651/techniki.png
http://img196.imageshack.us/img196/5462/35170490.png
Guujin Henge No Jutsu http://img838.imageshack.us/img838/1039/lal8.jpg Ranga: D Nasza lalka przybiera nasz wygląd.(wymagany Karasu) Chakra: 3.000
Kugutsu no Jutsu http://img683.imageshack.us/img683/3350/lal10.jpg Ranga: C Podłączamy nasze lalki na nici chakry. Dzięki nim możemy je kontrolować. Chakra: za wykonanie 1.000/ za utrzymanie 500 co post
Setsuzoku Ranga: D Technika polega na błyskawicznym odnowieniu linii chakry łączących nas z marionetką po ich zerwaniu. Chakra: 500
Hansou: Buki Guujin Ranga: D Umieszczamy w kukle ukryte bronie takie jak: kunai ,senbon ,shurikeny itp. Chakra: 500
Hansou: Guujin http://img13.imageshack.us/img13/2906/pieczt.jpg Ranga: C Pieczętujemy lallkę w zwoju. Służy ,do tego by nie męczyć się noszeniem lalek na plecach. Chakra: 1.000
Kugutsu Kawarimi no Jutsu http://img576.imageshack.us/img576/9923/lal9.jpg Ranga: C Działa na tej samej zasadzie co Kawarimi ,lecz tutaj podmieniamy się z kukłą. Chakra: 300
http://img406.imageshack.us/img406/9534/76395847.png
Soushuuhay http://img443.imageshack.us/img443/8568/lal7.jpg Ranga: B Przyzywamy 10 kunai i łącząc je linią chakry wystrzeliwujemy w cel. Prędkość jest niewyobrażalnie szybka a ponadto użytkownik techniki może dzięki niciom chakry zmieniać tor lotu kunai. Chakra: 7.000
Kugutsu Chakra no Tate http://img502.imageshack.us/img502/2235/lal5.jpg Ranga: A Dzięki tej technice pieczętujemy tarcze chakry w naszej ręce ( wymagana przemiona w kukłę ) lub w rękach marionetki. Tarcza blokuje większość NinJutsu ( do rangi A włącznie ) i broni nas przed każdym TaiJutsu. Chakra: 15.000
Jikki Chikamatsu no Shuu http://img254.imageshack.us/img254/7048/lal4.jpg Ranga: S Przyzywamy legendarne 10 lalek Chikamatsu. Chakra: 20.000
Shishi Heikou http://img51.imageshack.us/img51/9950/shishiheikou.jpg Ranga: A Po wykonaniu Jikki Chikamatsu no Shuu możemy wystrzelić głowę jednej z kukieł na przeciwnika, są na niej zapisane odpowiednie pieczęcie które po trafieniu przeciwnika blokują jego mieszanie chakry - śmierć po 3 turach jeśli się nie uwolnimy ( wymagana pomoc z zewnątrz ). Chakra: 25.000
Akahigi Kiki Sankaku Ranga: C Umieszczamy w kukle specjalne wybuchowe bomby ,które należy zakupić w sklepie. Bomby nie zadają za dużych obrażeń. Chakra: 1.500 za broń
Karakuri Engeki http://img811.imageshack.us/img811/2803 … engeki.jpg Ranga: A Dość brutalna technika ,polega najpierw na zamknięciu przeciwnika w lalce Kuraori ,a następnie poprzez rozszczepienie lalki Karasu na 8 igieł ,wsunięciu tych igieł do Kuraori. Przeciwnik ,umiera ,jeśli się nie wydostanie. Chakra: 6.000
Senbon Shigure Umieszczamy w kukle ,zatrute senbon. Jeśli przeciwnik oberwie takim zatrutym senbonem ,śmierć następuje po 5 turach. Ranga: B Chakra: 10.000
http://img696.imageshack.us/img696/7663/71787014.png
Sanbou Kyuukai http://img189.imageshack.us/img189/791/sanboukyukai.jpg Ranga: S Po przyzwaniu 10 lalek Chikamatsu ,3 z nich tworzą trójkąt ,wszystko co będzie stało w takim trójkącie ,zostaje do niego wciągnięte. Chakra: 25.000
Aka Higi - Hyakki no Souen http://img192.imageshack.us/img192/9857/lal3p.jpg Ranga: S Przywołujemy 100 lalek o bardzo dużym potencjale bojowym. Chakra: 30.000
Meka no Youhin http://img265.imageshack.us/img265/8158/lal2is.jpg Ranga: S Zamieniamy swoje ciało ,w lalkę. Jedynym żywym organem jest serce i mózg ,które są umieszczone w specjalnym rdzeniu. Chakra: 40.000
Taisha no Youhin http://img46.imageshack.us/img46/9523/taisha.jpg Ranga: A Gdy odpadnie nam ręka ,lub noga. Możemy sobie ją przyczepić z powrotem ,Nie może zostać zniszczony rdzeń. Chakra: 8.000
Senju Soubu http://img231.imageshack.us/img231/234/sasb.jpg Ranga: A Po zamianie w kukłę możemy na jednej z rąk wypisać odpowiednie pieczęcie które pozwalają na uwolnienie tysiąca mechanicznych rąk - te zaś przygniatają wroga - są niewyobrażalnie szybkie i kierowane siłą woli użytkownika. Chakra: 12.000
Yuuki Shitai no Dansou http://img248.imageshack.us/img248/9931/lalb.jpg Ranga: S Ostateczna technika kuglarska w razie niebezpieczeństw. Za pomocą chakry przenosimy serce i mózg do innej kukły - nie potrzeba kontaktu fizycznego, wszystko załatwia za nas chakra. Chakra: 25.000
|