Typ Zdolności: -NinJutsu/TaiJutsu
Kluczowe Atrybuty: - Duża zwinność - Wężowe zdolności - Przejmowanie ciał
Natura Chakry: -------
Poziom 1: Wytrzymałość, +5 otrzymujemy pakt z wężami oraz specjalny tatuaż na prawej ręce Poziom 2: Zręczność +5, Szybkość +5, dostajemy tatuaż na lewej ręce Poziom 3: Szybkość i zręczność +10; Otrzymujemy poziom wyżej paktu z wężami
Jutsu:
Poziom 1
Akuzetsu http://img208.imageshack.us/img208/2151/akuzetsu.jpg Ranga: D Technika pozwala dowolnie wydłużać swój język.(max 5 m) chakra: 1.500
Ikkou Tabekake http://img259.imageshack.us/img259/4078 … bekake.png Ranga: D Użytkownik jest w stanie schować w swoim ciele jakiś mały przedmiot poprzez włożenie go sobie przez jamę ustną. Technikę należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić sobie któregoś z narządów. Przedmiot możemy wyjąć w każdej chwili. Chakra:1.500
Hebi Bunshin no jutsu http://img219.imageshack.us/img219/429/ … ojutsu.png Ranga: C Hebi Bunshin to klon stworzony z węży. Po zaatakowaniu naszego ciała rozpada się ono na grupkę węży.(nie wymagane pieczecie) chakra:4.000
Nan Kaizou http://img403.imageshack.us/img403/2325/nankaizou.jpg Ranga: C Nie jest to typowe Nan Kaizou. Podczas gdy zwykły użytkownik tej techniki potrafi rozciągnąć swoją kończynę do 5 metrów tutaj jest jedna wielka różnica. Orochimaru potrafił wydłużyć swoją szyję na niewyobrażalną odległość. Nie da się określić jego możliwości ale z łatwością wyciągał szyję na 5 piętro. chakra: 2.000 za 1 m
Senei Jyashu http://img225.imageshack.us/img225/1953/seneijyashu.jpg Ranga: C Dzięki temu jutsu możemy owinąć przeciwnika wężami. Chakra: 3.000 (za 5 węży)
Jagei Jubaku http://img193.imageshack.us/img193/3346/jageijubaku.jpg Ranga: B Z obu rękawów wylatują dość spore białe węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki. chakra: 4.000
Poziom 2
Senei Ta-Jashuu http://img252.imageshack.us/img252/407/ … jashuu.jpg Ranga: B Możemy zaatakować przeciwnika wężami które mogą pokąsać przeciwnika. Jeżeli ktoś ma małą wytrzymałość raczej będzie niezdolny do dalszej walki. Chakra: 6.000 (za 10 węży)
Hebisode http://img201.imageshack.us/img201/6241/hebisode.png Ranga: B Z rękawa wychodzi nam gruby wąż który może opleść przeciwnika, po chwili wąż staje się już naszą ręką. chakra: 6.000
Hebiheki http://img101.imageshack.us/img101/7641/hebiheki.jpg Ranga: B Technika nie wymagająca pieczęci. Po jej użyciu z naszego barku wyrasta biały wąż, który następnie owija całą naszą postać spełniając zadanie zbroi. Od skóry gada odbijają się shurikeny i kunai. chakra: 7.000
Hebi Dageki Ranga: C Nasz język niewyobrażalnie wydłuża się na sporą odległość. Jest niezwykle zwinny i chwytny, więc bez problemu może łapać przedmioty, bądź oplątywać przeciwników i dusić ich. chakra: 500 za 1m
Hoku Hebi http://img404.imageshack.us/img404/4346/hokuhebi.png Ranga: A Technika wężowego Sannina. Nasze nogi zamieniają się w ogon dzięki któremu poruszamy się niesamowicie szybko i zręcznie w linii prostej. (szybkość + 5 zręczność +10 mozemy poruszac się wyłącznie w linii prostej; działa 2 tury) chakra: 9.000
Hebi Dageki Oki http://img28.imageshack.us/img28/7489/hebidagekioki.jpg Ranga: A Przekształcenie techniki Hebi Dageki. Język nie tylko się wydłuża, ale także zamienia się w jadowitego węża, który może kąsać i dusić ofiary na spore odległości. Jest to dobra ofensywna technika. chakra: 10.000
Poziom 3
Hebi Kentai no Jutsu http://img138.imageshack.us/img138/8157 … ojutsu.jpg Ranga: S Bardzo przydatna technika. Pozwala nam za pomocą węży wychodzących z naszego ciała połączyć na wpół przecięte ciało bądź odcięte kończyny. Kończyna czy też cześć ciała odzyskuje tą samą sprawność jaką miała przed odcięciem. Limit użyć na walkę: 3 chakra: 15.000
Shiro Hebi no jutsu http://img254.imageshack.us/img254/4019 … ojutsu.jpg Ranga: A Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Nie jest dla niego problemem zjedzenie lub zgniecenie przeciwnika. Z każdej części wykonujący może wypuścić chmarę węży. W tej postaci nie możemy używać jutsu(poza Fushi Tensei lecz przeciwnik musi miec mniej niż 30% HP) chakra: 20.000
Hebi Saisei no jutsu http://img651.imageshack.us/img651/2510 … ojutsu.jpg Ranga: S Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go. Limit użyć na walkę: 2. chakra: 30.000
Mandara no Jin http://img254.imageshack.us/img254/674/mandaranojin.png Ranga: A Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa katanę. chakra: 25.000 za 200 węży
Yamata no jutsu http://img683.imageshack.us/img683/4613 … ojutsu.jpg Ranga: S+ Najpotężniejsza ofensywna technika Sugoi Hebi. Użytkownik dzięki temu jutsu zmienia się w wielkiego, wielkości najwyższych gór, ośmioogoniastego węża o ośmiu głowach. Co więcej, użytkownik jest w stanie pojawić się w paszczy którejś z głów i stamtąd, z bliskiego dystansu bądź na inny sposób zaatakować przeciwnika. Co ciekawe, każda z głów po odcięciu odradza się, dając efekt hydry. chakra: 50.000
Fushi Tensei http://img402.imageshack.us/img402/370/fushitensei.jpg Ranga: S+ (Wymagane: przemiana Shiro Hebi) Jedyną osobą, której udało się opanować tą technikę jest Orochimaru. Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Uczniowi Trzeciego zajęło to kilka lat. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nie nadają się już do użytku(jeżeli użyjemy jej raz musimy jej używać co 3 miesiące inaczej następuje śmierć). Na 5 dni przed końcem działania następują skutki uboczne. Ciało odrzuca duszę, co powoduje wielkie obrażenia wewnętrzne. Gdy przejmujemy czyjeś ciało zyskujemy jedynie jego zdolności takie jak KG, Umiejętności Wrodzone. Nasza natura chakry czy też specjalizacje zostają bez zmian, gdyż jest to jakby zawartość naszej duszy nie ciała. Wyjątkiem są jednak niektóre KG wymagające dwóch natur. Ciało trzeba zdobyć na wyzwaniu nie można go kupić. Można użyć raz na 3 miesiące. Po użyciu jutsu trzeba być w szpitalu 2 dni. 1 dzień przed upływem miesiąca stare ciało odrzuca nasz umysł chakra: Cała posiadana chakra
|